Feb 2, 2010

Yes....It's Mine.....My Birthday...;)

Time: 12.00 am
Tempat: Home Sweet Home
Lagu Tema: Janga Naka (Anas Koq)
Mood: Happy =D


My Sweet Diary,

Wahh...akhirnya dah tiba 3 February 2010....dan genaplah umur aku 28 tahun di tahun ini...(Wah....sekejap je rasa...rasa baru semalam jek aku baru gi skolah) bagi dramatik sket.....hehehhehe.....

Walopun aku dah 28 tahun...tapi, masih muda yek...sebab belum dipanggil mak orang/bini orang.....hehehehhe....muda la tu kirenye....hehehehhe......Teringat zaman belajar masa my BEST FRENZ selebrat my befday.....windu tul saat2 itu...dengan hadiah nye yang banyak....(penuh almari aku dgn teddy bear).....sbb aku suke teddy bear......hehehhehe.....dengan handmade card yang besar (sampai skang aku simpan sume kad2 tuh).....dengan surprise befday party.....


Paling best, aku dapat Teddy Bear Patrick Star yang besar...suka sangat...sape bagi?...hahhaha....bukan dari boipren aku, tapi peminat aku kot (kwn2 aku ckp la)....hehehehhe....walaupun aku tahu dia suka aku, tapi aku anggap dia mcm kawan jek...perasaan cinta tu belum wujud.....Harap2 befday kali nih, aku akan jumpe orang yang bisa membuat jantung ini berdegup kencang.....hehehehehhe, WALAU hanya dengan ucapan selamat hari lahir jek.......hehehhehe

Hadiah befday yang lepas2 masih disimpan dengan baik....aku tak bagi adik2 aku sentuh....sayang.....sume tu dapat dari BFF, ex-BF dan F (dalam erti kata lain, Fwenz)....hehehhe......

Last year pun, all my staff selebrat my befday.......hehehhehe....tahun ni?..kite tunggu...ade tak surprise party ...or surprise present ke.....hehehhehe.......So, sape2 yang baca ni pun wajib bagi hadiah yek........hadiahkan DOA pada saya........hehehheheheheh...(bleh plak paksa2 orang)....hehehehhe....


Last Year punyer...staff buat surprise (walopun lewat satu hari)


Aku memulakan acara potong memmotong kek...;)


Satff aku: Saipuddin (pun nak nyibuk)
Skang dia dah ke OT, not in my deopartment anymore


Lagi my staff menjamu selera...



Yang ni adalah celebration masa zaman belajar..(banyak tul hadiah dapat)

Sume neh koleksi befday present aku


Ni la kek zaman2 belajar dulu..seprais...


Kad befday yang aku simpan sampai skang...
bila rindu baca balik.....Thanx my BFF


Tahun ni tak sure camne lak selebration neh....papepun aku nak ucapkan TERIMA KASIH to My Beloved Mother sebab melahirkan aku, membesarkan aku dan menjaga aku.....Same goes to all my Frenz.....hehehehhe....bubbye...;)

10 comments:

  1. hepi bestday my fren!!!!!!!!!! love u owes!!!!

    ReplyDelete
  2. aim-a: tengs my BFF......luv u 2,3 4....(lain2 bee u yg luv u)....hehehehe

    ReplyDelete
  3. E.D.Y: Tq.....nak kek kena datang Kluang.....heheheheh...=)

    ReplyDelete
  4. haluuuu... heppie beday fren.. semoga berjaya ke puncak antena klcc... dan juga mendpt suami yg best!! ini semua score list ko utk tahun nih.. hokeyyy

    ReplyDelete
  5. Chemistry_lady: Hajar, aku make sure score tuh tercapai.....hehehhehe...suami yg best...mane nak carik weh....hehehhe

    ReplyDelete
  6. salam usagi...
    appy bisday....
    moga terus berbahagia...

    ReplyDelete
  7. Paklong: Tq....amin.....doakan usagi selalu yek..;)

    ReplyDelete