Mar 2, 2010

Jodoh

Time: 10.45pm
Tempat: Home Sweet Home
Lagu Tema: Sentuhan listrikmu
Mood: Mature



(Klik pada tajuk di atas untuk entri penuh)

Sgt sukakan entri nih.....
Penuh makna...
Bagaikan luahan hatiku....
....

Aku...
Aku impikan sebuah keluarga yang bahagia....
Sebuah keluarga yang penuh kasih sayang.....
Sebuah keluarga yang dididik dengan betul...

Aku nak jadi seorg isteri yang terbaik
Seorg ibu yang terbaik....
Sentiasa di sisinya
Menjadi kasihnya dan temannya

Tiada yang mustahil dalam mencapai impian ini
Jika setiap hari dipenuhi doa...
Walopun ada org cakap ianya mustahil untuk direalisasikan...
Aku akan jadikan impian ini realiti
Untuk suamiku dan anak2 ku...
Amin....

8 comments:

  1. Abg eq: Calon pon belum jumpe....laen la abg eq..dah ade Dayang...=)

    ReplyDelete
  2. salam buat usagi...
    memang meruntun perasaan la baca enteri kali ni...mana lama tak nampak..?

    ReplyDelete
  3. dah sampai seru nih...bila lagi???

    kihkihkih

    ReplyDelete
  4. Paklong: Ade..bz ngn fesbuk...hehehehhe

    ReplyDelete
  5. Ezam: tgh tunggu ezam la nih....bila nye....heheheheh

    ReplyDelete
  6. salam

    ermm.. satu impian yang sucibersih. Moga tercapai..

    ReplyDelete
  7. Rashid: Doakan utk saya yek....heheheh

    ReplyDelete