Jan 29, 2010

Adifku Sayang.....

Time: 8.40 pm
Tempat: JB
Lagu Tema: Kau Ku Sayang (Siti Nurhaliza)
Mood: Tgh pening kepala + mcm nak demam

Dear My diary,

Salam....konnichiwa'....omae wa nano tame desuka?..eh..silap....terover plak mlm ni..almaklumlah dah lama kan x berentri kt blog kesayangan aku neh....hahahahha...entri mlm ni simple jek...nak bagitau korang sume pasal Mohd Adif....Saya sayang Adif saya nih...sayang sangat2 walau belum pernah berjumpa.....Hanya melaui gambar sahaja saya mengenali Adif...Adif lahir kat Terengganu (sama mcm saya jugak)....dia sangat macho...ensem....saya sayang sgt2 kt dia..tp, sayang kt family saya lagi la...heheheh...Tak sabar nak balik raya cina nanti sbb nak jumpe adif....korang nak tgk tak adif tak? Jeng...jeng...jeng.....................................



Skrol bawah lagi...







Bawah lagi....





Sket lagi....







Sket je lagi....






Teng teng teng.......ching!!!






Inilah dia Mohd Adif kesayangan aku....




Adif: Macho dan sgt ensem...=)




Adifku yang tersayang


Hehehehe....amacam adif aku....macho kan?....hehehhe...almaklumlah..org baru dapat lesen kan.....Rasa-rasanya korang tau tak camne aku leh bagi nama adif kt dia?...heheheeh

6 comments:

  1. wow!!!! nombor besday aku tertulis di situ...so...aku nak hadiah eh nnt :D

    ReplyDelete
  2. salam...
    amboi lawa no plate....sah tak kena rodtex...hehehe

    ReplyDelete
  3. ingtakan adif tu org...anak buah ada sorang nama adif..huhu

    ReplyDelete
  4. Aima: hehehhe....sy lupa la...x ingt.....hehehe

    ReplyDelete
  5. Paklong: Wslm...hehehe..tgk plat kete la...TAX.....x berani punye org nk nek ngn sy nnti...heheheh

    ReplyDelete
  6. Edy: Teng....tertipu ngn nama itu kah?...hehehhe...bg dia nama adif sebab kaf ba ro kaf alif ta nun (keberkatan) mcm dalam citer dunia baru tuh.....hehehehehhe..*kim salam kt adif anak buah itu...umur dia bp tahun?....4 tahun?..mesti comey mcm pakcik dia...hehehhe

    ReplyDelete