Jan 2, 2010

Tahun Baru.....

Hmmm.....salam buat semua......sekejap je masa berlalu ek.......br je ari tuh start tahun 2009.....skang dah muncul 2010.....seperti biasa permulaan tahun mesti kena ade azam baru.....azam baru aku tahun lepas dah tercapai.....dapatkan lesen kereta....alhamdulillah...setelah dua kali test JPJ (gagal kt jalanraya)...aku dah lulus.....heheheh.....seram betul aku nk drive kete nnti mcm mane....huhuhuh.....

Bile citer pasal lesen kete ni...ingt lagi...sume org ty aku.."asal ko lambat sgt amik lesen ket?...asal x ms belajar dulu?"....hahahahah...tergelak aku dgr soalan diorg nih.....sbbnye bukan mak aku x suruh, bukan ayah aku x suruh amik lesen kete nih.....setiap masa mak n ayah aku suh amik lesen...tp, korg tau x ape jawapana aku?...satu jek...."belum dapat hidayah la mak".....

Lepas spm, masa semester break universiti...setiap masa mak ayak aku suh amik lesen..tp, satu tu je jwpn aku......hahahha...skang bila dah keje...gelabah giler.....tu pun amik lesen setahun belum habis....x pernah ada sejarah org renew lesen L....aku la org yang mencatat sejarah itu....hahahahhahhahaha...

Daftar kelas November 2008....dapat lesen Julai 2009.....hebat x?....hahahahhaha....aku x tau la...tp, aku mcm ade sawan sket kot ngn kete nih...penakut.....hrp2....lepas kete aku tibe di kluang ini, aku akan jd lebih berani.....hehehehhehe

Tu la kisah aku...di mana azam aku telah tercapai.....heheheh........hebat kan?......hahahahhaha

2 comments:

  1. wow... new lay out..... selamat tahun baru...

    ReplyDelete
  2. Chumey mcm tuan dia kan?...heheheh....Slmt Thn Baru jugak...semoga tahun ini lebih baik dari tahun2 sebelumya.......amin....

    ReplyDelete