Jan 4, 2010

Apekah Tanda Mimpi Ku Ini?

Masa : 6.00 pm
tempat : My Umah
Lagu tema : Bagaikan sakti (sbb tgh tengok konsert bagaikan sakti kt 955)
Mood : Happy


Dear diary...

Mlm td aku mimpi dah drive kete Myvi ku.....suasana sgt gelap dan aku x nampak ape2 kt jalan tu...ayah aku ade kat sebelah....dia suh aku drive...dia kata "along boleh drivenye"...aku mcm takut2...cuba jugak untuk drive.....aku pun drive ler.....tp, masuk kat jalan org lain...hahahaha....dasat gak mimpi aku tuh sbb aku drive secara merbahaya....hahahhaha.....terhuyung hayang aku bwk kete...sekejap ke kiri sekejap ke kanan....menjerit ayah aku kt sebelah tu......

Apekah maksud mimpi ku itu.....huhuhuh....aku berdebar la plak nk bwk kete ni nnti...tp, dalam masa yg sama rs x sabar pun ade...heheheheh......sbb dah penat jalan kaki....huhuhuh...cepatla kete aku sampai.....btw...aku tgh mencari nama untuk my kete......rsnye aku berkenan kat nama Mohd Adif (kaf ba ro kaf alif ta nun)...keberkatan....hehehe.,..ala citer dunia baru tuh....hahahhaha

Hmm...so, secara rasminya aku nak namakan My MyVi dengan nama Mohd Adif....hehehhe.....so, aku akan jaga Mohd adif seperti menjaga hatiku.....wah....karat la plak...heheheh.....ok la...nnti jumpe lg...nk sambung tgk konsert ct n m.nasir jap....daaaaaa

4 comments:

  1. salam..
    mimpi tu tandanyer nak pakai keter lagi besor tu..hehehehe..
    tak pun dapat tuan keter yg baikkkkkkkk nyer..

    ReplyDelete
  2. hehehhe..rsye nak dapat tuan kete yg baek tuh....hehehehe...kete sy nama dia mohd adif....comye x nama tuh pak long?

    ReplyDelete
  3. salam...
    fuhhh bestnyer nama....sesuai gitu...

    ReplyDelete
  4. Comeykan....mohd adif (kaf ba ro kaf alif ta nun)...hehehehe

    ReplyDelete